keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Kuka täällä kirjoittaa?

Ajattelin kirjoittaa tämmöisen "koonnin" siitä, että kuka täällä kirjoittaa, jotta ois helpompi lähtee kirjoittamaan asioista enemmän, joten täältä tulee!

1. Olen 20-vuotias (noh, syksyllä 21)
2. Olen käynyt lukion ja opiskelen nyt ammattikorkeakoulussa
3. Mulla on avomies ja koira
4. Olen Lapista kotoisin, mutta muutin Uudellemaalle 2 vuotta sitten
5. Olen harrastanut hiihtoa, yleisurheilua ja viimeisenä nyrkkeilyä, jota treenasin tosissani
6. Toivon, että syksyllä pääsisin nyrkkeilemään taas tosissani
7. Olen aina treenannut paljon, mutta nyt vuoden ajan säännöllisen epäsäännöllisesti
8. Ensimmäinen tavoite urheilun suhteen onkin saada takaisin hyvä kunto ja säännöllisyys
9. Olen iloinen, ystävällinen ja melko temperamenttinen (kiitos avomiehelleni joka asian kestää :) )
10. Rakastan urheilua



Tässä muutama fakta minusta ja lisää tulee automaattisesti kun blogi lähtee kunnolla käyntiin. Tervetuloa matkaan tavoittelemaan hyvää kuntoa ja "urheilijan" arkea!:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti